دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1402 - 17:13

گزارش تمرین پرسپولیس| حضور بیرانوند در آخرین تمرین شاگردان گل محمدی/ آزادی همچنان ناآماده!

گزارش تمرین پرسپولیس| حضور بیرانوند در آخرین تمرین شاگردان گل محمدی  آزادی همچنان ناآماده!
در جریان تمرین پرسپولیس پیش از بازی با النصر عربستان، شرایط ورزشگاه آزادی همچنان ناآماده است و تمرین تیم فوتبال پرسپولیس نیز با تاخیر برگزار شد.
کد خبر : 868702

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تمرین تیم فوتبال پرسپولیس و کنفرانس خبری آن امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد‌.

* شرایط ورزشگاه آزادی طوری پیش رفت که ناهماهنگی‌های زیادی در آن وجود داشت. در ابتدا برای ورود خبرنگاران در آزادی مشکلات زیادی به وجود آمد و خبرنگاران چندین بار به تونل آزادی و درب جایگاه ویژه منتقل شدند.پس از کش و قوس‌های فراوان، خبرنگاران با تاخیر بسیار وارد استادیوم شدند و با تاخیر نیز به کنفرانس یحیی گل محمدی رسیدند.

* شرایط ورزشگاه آزادی به گونه‌ای بود که همچنان راه‌های منتهی به ورزشگاه آسفالت نشده بود و حتی در رفت و آمد خبرنگاران مشکلات زیادی به وجود آمده بود.پس از آن، خبرنگاران به سمت جایگاه خبرنگاران رفتند و با تاخیر شاهد تمرین تیم پرسپولیس بودند.

*تنها نکته قابل توجه این تمرین حضور بیرانوند در تمرین سرخ‌ها بود، اما همچنان مشخص نیست که این بازیکن می‌تواند برای بازی با النصر به میدان برود یا خیر.

*پس از اتمام وقت قانونی، خبرنگاران به بیرون از استادیوم هدایت شوند تا برای کنفرانس خبری و تمرین النصر آماده شوند. 

گزارش تمرین پرسپولیس| حضور بیرانوند در آخرین تمرین شاگردان گل محمدی/ آزادی همچنان ناآماده!

* از دیگر نکات قابل توجه در ورزشگاه ازادی نصب تلویزیون کمک داور ویدئویی در کنار زمین بود. 

*با توجه به اینکه کنفرانس خبری النصر ۴۵ دقیقه با تاخیر برگزار می‌شود، ساعت ۱۸ کنفرانس خبری این تیم آغاز می‌شود و در ادامه تمرین این تیم آغاز خواهد شد.

*دو تیم پرسپولیس و النصر در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی، ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته